3 jaar zeker abonnement

Wanneer je kiest voor een EyeCare 3 Jaar Zeker abonnement in combinatie met de aankoop van een nieuwe bril, is dat een verstandige keuze. Met dit abonnement weet je zeker dat je kunt terugvallen op extra services die EyeCare biedt, in geval van beschadiging, breuk of verlies.

De voordelen van het abonnement:

  • Compensatie bij herstel of vervanging van jouw bril of glazen bij breuk, verlies, krassen of schade.
  • 3 jaar gratis oogzorg met inbegrip van oogmetingen, oogdrukmetingen en visus controles.
  • Automatische beëindiging van het abonnement na looptijd.
  • Mogelijkheid voor tussentijdse opzegging.
  • Volledige teruggaaf van de abonnementsgelden mogelijk.
  • Optimale services als compensatie voor onvoorziene kosten.

Extra voordeel:

  • Op vertoon van een ‘3 Jaar Zeker pas’ ontvang je ook nog eens 10% korting op zonnebrillen, zonnebrillen op sterkte en contactlenzen. (Niet in combinatie met andere aanbiedingen en/of kortingsregelingen).

Op welke extra services kun je aanspraak maken?

Bij beschadiging van een bril of glazen gedurende de looptijd van het 3 jaar zeker abonnement, compenseert EyeCare de kosten van een herstel na verrekening van de eigen bijdrage. Bij herstel van een defect geldt een bijdrage van slechts 30% van de herstelkosten.

Indien je de bril verliest, wordt deze vervangen door een nieuwe gelijkwaardige bril voorzien van dezelfde of vergelijkbare soort brillenglazen op basis van dezelfde oogmeetwaarden als van toepassing in de te vervangen glazen. Bij verlies, diefstal of volledige vervanging van de bril door schade, geldt een bijdrage van slechts 20% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Dit is vóór verrekening van een eventuele aanbieding en/of eventuele vergoeding van de zorgverzekeraar. 

3jaarzeker

Wat is de looptijd van het abonnement?

Het 3 jaar Zeker abonnement is geldig gedurende drie jaar. De ingangsdatum is de afhaaldatum van de bril waarbij het 3 Jaar Zeker abonnement is afgesloten.

Indien ik geen aanspraak hoef te maken op de extra services, krijg ik dan mijn abonnementsgeld terug?

Je betaalt gedurende de looptijd van het abonnement een kleine vergoeding per 3 maanden. Dit zijn de kosten voor de extra services van het abonnement. Indien je geen aanspraak hebt gemaakt op de extra services, kun je het door jouw betaalde bedrag aan abonnementsgelden terug ontvangen in de vorm van een korting bij de aankoop van een nieuwe bril.

Ook als je besluit een nieuwe bril te kopen vóór het verstrijken van de looptijd van het 3 Jaar Zeker abonnement, kun je het bedrag dat je hebt voldaan aan abonnementsgelden aanwenden als korting op een nieuwe bril indien je voorafgaand geen aanspraak hebt gemaakt op de extra services.

Hoe maak ik aanspraak op de extra services bij schade of verlies?

In het geval van schade of verlies dien je dit zo snel mogelijk kenbaar te maken bij de EyeCare vestiging waar het abonnement is afgesloten. Deze vestiging zal de verdere afhandeling verzorgen.

 Klik hier voor de algemene voorwaarden van het 3 jaar zeker abonnement

Deel op je favoriete social media
Pin It